Płaski brzuch sprawia, że sylwetka wygląda zdrowo i atrakcyjnie, niestety miejscowe spalanie tłuszczu jest dla wielu osób dużym wyzwaniem. Jak zrzucić brzuch w 2 tygodnie, by uzyskać wymarzony wygląd? 

Szybkie schudnięcie jest możliwe, wystarczy odrobina cierpliwości i konsekwentne trzymanie się zasad. Redukcja wagi nie musi oznaczać głodu, czy ćwiczeń do upadłego i ponad siły. Jakie sposoby pomogą pozbyć się oponki? 

Jak schudnąć z brzucha w 2 tygodnie? Sprawdź nasze sposoby na płaski brzuch

Pozbywanie się nadmiernej masy ciała jest ważne nie tylko dla zdrowia, ale też dla psychiki. Brzuszna oponka, boczki, czy fałdki bywają przyczyną kompleksów i często nie pozwalają w pełni cieszyć się życiem. Niestety wiele osób rezygnuje z walki o wymarzoną sylwetkę z obawy przed morderczą dietą, czy ćwiczeniami ponad siły. Odchudzanie wcale nie musi wyglądać w ten sposób. Bardzo często wystarczy przyśpieszyć spowolniony metabolizm, by szybko schudnąć z brzucha. Aktywność fizyczna jest oczywiście bardzo ważna, jednak ćwiczenia na płaski brzuch należy dopasować do swojej kondycji, by szybko się nie zniechęcić, gdy coś nie będzie wychodzić.

Odchudzanie brzucha – błonnik i picie wody pomogą zniwelować otyłość brzuszną

Dieta na płaski brzuch powinna skupiać się przede wszystkim na tym, by zapewnić sytość na długo, bez nadmiaru kalorii. Niezwykle istotny, jeśli chodzi o obwód brzucha, jest także błonnik, który pomaga w oczyszczeniu jelit z zalegających złogów, dzięki czemu otyłość brzuszna przestaje być tak widoczna. Jak przeprowadzić prawidłowo odchudzanie brzucha, by już po 2 tygodniach cieszyć się widocznymi rezultatami? 

Co jeść, by uzyskać płaski brzuch bez wysiłku? Skuteczna dieta, by schudnąć z brzucha

Proces odchudzania jest bardzo złożony, oprócz diety i ćwiczeń stosować należy również przydatne triki, które sprawią, że z okolic brzucha zniknie nadmiar tkanki tłuszczowej. Dieta na brzuch powinna obfitować przede wszystkim w warzywa i owoce, najlepiej te bogate w błonnik. Ta dobroczynna substancja pochodzenia roślinnego nie tylko zapewnia dłuższą sytość, dzięki temu, że pęcznieje w żołądku, ale też przechodząc przez jelita działa jak miotełka i zabiera ze sobą zalegające treści. Jedząc błonnik w celu pozbycia się wystającego brzucha, należy pić najmniej 2 litry wody dziennie, w przeciwnym razie efekt będzie odwrotny. Idealnie płaski brzuch to przede wszystkim dobre nawyki żywieniowe. Ze swojej diety wyeliminować należy niektóre grupy produktów, by dostarczać organizmowi mniej kalorii. Zbędne kilogramy znikną tylko wtedy, gdy organizm będzie w stanie deficytu kalorycznego. Zbilansowana dieta nie wystarczy do spalenia tkanki tłuszczowej z brzucha. Deficyt kaloryczny to podstawa, jeśli chcemy mieć płaski brzuch i szczupłą sylwetkę. Sprawdzone sposoby na zrzucenie brzucha obejmują też proste ćwiczenia, które angażują wiele partii mięśniowych. Najlepiej, by były to ćwiczenia cardio, gdyż to właśnie dzięki nim zapotrzebowanie kaloryczne wzrasta, przez co łatwiej wprowadzić się w deficyt. 

Jak schudnąć z brzucha w 2 tygodnie – jak przyśpieszyć odchudzanie?

Jeśli chcemy osiągnąć płaski brzuch bez wysiłku, lepiej darować sobie na początku takie ćwiczenia, jak brzuszki. Co prawda wzmacniają one mięśnie brzucha, jednak nie powodują, że tłuszczu w okolicach brzucha ubywa. Najlepsze ćwiczenia to takie, które spalają jak najwięcej kalorii. Najlepiej wykonywać je minimum 30 minut dziennie. Taki trening będzie optymalny dla osób prowadzących siedzący tryb życia. Zdecydować się można na przykład ćwiczenia aerobowe przy intensywnej muzyce. Pajacyki w umiarkowanym tempie, treningi taneczne, jazda na rowerze, wybrać należy to, co sprawia nam największą przyjemność. Skuteczne ćwiczenia na brzuch to takie, które wykonywane będą regularnie. Pozbycie się brzucha w 7 dni lub nawet 14 dni będzie niemożliwe bez wytrwałości i konsekwencji w swoich działaniach. Dobrym pomysłem jest także trening interwałowy, uważany za jeden z najskuteczniejszych, jeśli chcemy schudnąć z brzucha i ogólnie zrzucić masę. Trening ten może jednak być zbyt wymagający dla osób, które dopiero zaczynają uprawiać jakikolwiek sport. 

Chcesz zrzucić brzuch? Uważaj na alkohol! 

Przybieranie na wadze często jest też związane z nadużywaniem alkoholu. Podczas odchudzania najlepiej nie spożywać napojów wyskokowych. Pomocne za to będzie picie wody i lekkostrawna dieta. Unikać warto też warzyw strączkowych, gdyż często są przyczyną wzdęć.

Dieta na płaski brzuch – co wykluczyć, by przyśpieszyć metabolizm i zrzucić wagę?

Płaski brzuch w tydzień lub 2 tygodnie można uzyskać, jednak pewne wyrzeczenia będą konieczne. Wprowadzić należy odpowiednią dietę oraz ćwiczenia. Spalanie tkanki tłuszczowej z całego ciała to przede wszystkim zdrowe jedzenie, swój talerz wypełnić warto produktami pełnoziarnistymi, warzywami, owocami i chudym mięsem. Najlepiej używać mniejszej ilości tłuszczu, unikać produktów smażonych i ograniczyć gazowane, słodzone napoje. Czipsy, słone orzeszki i inne, wysoko kaloryczne przekąski również mogą przyczyniać się do odkładania tłuszczu na brzuchu, czy w okolicy ud. Przy wprowadzeniu większości z tych nawyków, obwód brzucha znacznie się zmniejszy w krótkim czasie.